Blog

رنج قیمت محصولات برق صنعتی زیمنس

رنج قیمت محصولات برق صنعتی زیمنس

رنج قیمت محصولات برق صنعتی زیمنس 

دیگر کسی در حوزه برق صنعتی پیدا نمی شود که نام زیمنس را نشنیده باشد. این کمپانی بزرگ که برق صنعتی تنها گوشه ای از فعالیت های گسترده آن می باشد، توانسته با محصولات برق صنعتی خود تمام دنیا را متحول سازد. قیمت محصولات برق صنعتی زیمنس برای خیلی از فعالان این حوزه همیشه دارای اهمیت بوده است.

 برای همین ما در این مقاله از سری مطالب پیزو قصد داریم رنج قیمت محصولات برق صنعتی زیمنس را درآورده و به شما ارائه دهیم. برای اطلاع از قیمت تمام محصولات با پیزو الکتریک تا انتهای این متن همراه باشید. 

 

قیمت کلید حرارتی زیمنس

کلید حرارتی، کلید هایی هستند که وظیفه حفاظت از اختلاف بار و جریان را دارند و معمولاً بر سر راه مدار الکتروموتورها بر اساس آمپر و کیلو آمپر قرار می گیرد. در بازار، کلیدهای حرارتی زیمنس با قیمت هایی بین 4 الی 7 میلیون یافت می شوند.

 

قیمت کلید اتوماتیک کمپکت زیمنس

این نوع محصول برق صنعتی زیمنس یک نوع بریکر قابل قطع زیر بار است که جهت حفاظت اتصال کوتاه و اضافه بار در موتور‌ها و سیستم روشنایی، صنعتی و مصرف کننده‌های دیگر استفاده می‌شود. رنج قیمت این محصول برق صنعتی زیمنس از مبلغ 1 میلیون شروع شده و تا 11 میلیون ادامه دارد.

 

قیمت کلید هوایی زیمنس

کلید هوایی زیمنس، کلیدهای فشار قوی هستند که وظیفه حفاظت از موتور در برابر جریان های اضافه را بر عهده دارد و از دو نیمه هادی با ضرایب انبساطی متفاوت ساخته می شوند. 

این فلز ها با زیاد شدن تغییر طول می دهند و قطعه هادی بیمتال به سمت فلز با ضریب انبساطی کمتر خم می شود. رنج قیمت این محصول برق صنعتی زیمنس خیلی گسترده بوده و از 2 میلیون شروع و تا 80 میلیون نیز ادامه دارد.

 

قیمت کنتاکتور زیمنس

کنتاکتور زیمنس محصولی است که با تحریک بوبین، به عنوان کلیدی برای قطع و وصل کردن مدارهای قدرت از راه دور استفاده می شود.  قیمت این محصول زیمنس در مقایسه با دیگر محصولات رقم زیادی ندارد به طوری که در رنج قیمتی 300 هزار تومان تا 8 میلیون تومان می توان آن را خریداری کرد.

 

قیمت سافت استارتر زیمنس

با وصل کردن سافت استارتر به الکتروموتور می توان الکتروموتور را به صورت نرم راه اندازی کرد. برای خرید این مورد از محصولات برق صنعتی زیمنس باید چیزی حدود 2 میلیون الی 18 میلیون هزینه کرد.

 

قیمت رله های حفاظتی زیمنس

وظیفه رله زیمنس، جدا کردن قسمت معیوب از دستگاه ها و ادامه کار قسمت های دیگر می باشد. رله های حفاظتی زیمنس محیط کاربری آسان دارند و دارای امکانات پیشرفته هستند. قیمت این محصول برق صنعتی زیمنس در رنج 10 الی 15 میلیون تومان می باشد.

 

قیمت لوگو زیمنس

لوگو نوعی کنترل کننده کوچک و ساده می‌باشد که برای مصارف کوچک همچون ساختمان ها، مرغداری ها، دامداری ها و پرورش ماهی و ..استفاده می‌شود. رنج قیمت لوگوی زیمنس از 2 میلیون شروع شده و تا 12 میلیون ادامه دارد.

 

قیمت مانیتور زیمنس

این مورد از محصولات برق صنعتی زیمنس برای مشاهده پارامترهای اتوماسیون صنعتی زیمنس مانند پی ال سی زیمنس و درایو زیمنس استفاده می شود.

مانیتور صنعتی زیمنس در واقع یک ال سی دی است که در آن میتوان برنامه ریزی و برنامه نویسی کرد. همچنین به کمک آن می توان سیستم اتوماسیون صنعتی زیمنس را کنترل کرد و پارامتر های مختلف را تغییر داد.

رنج قیمت این محصول برق صنعتی زیمنس نیز گسترده بوده زیرا از 6 میلیون شروع و تا 180 میلیون نیز ادامه پیدا می کند.

 

قیمت پی ال سی زیمنس 

این محصول برق صنعتی زیمنس وظیفه کنترل کننده را بر عهده دارد. پی ال سی زیمنس در دنیای امروز نقش مهمی در مدیریت و برنامه ریزی بخش های صنعتی داشته و به مدیریت بهتر فرایندها کمک می کند. 

قیمت این مورد از محصولات برق صنعتی زیمنس در ایران از 1 میلیون شروع شده و بر اساس کارایی های هر مدل آن، تا 15 میلیون نیز ادامه پیدا می کند.

 

قیمت اینورتر از محصولات زیمنس

اینورتر زیمنس از جمله اینورترهای استاتیک و فاقد قطعات متحرک هستند که در مدل ها و سری‌های گوناگون توسط برند زیمنس تولید می‌شوند.

قیمت اینورتر زیمنس به دلیل کیفیت و کارایی بالایی که دارد از سایر اینورتر ها گران تر است به طوری که رنج قیمت اینورتر زیمنس از 10 میلیون شروع شده و حتی تا 400 میلیون نیز ادامه دارد. 

پیشنهاد می کنم محتوای زیر در خصوص تفاوت اینورتر و درایو نیز را مطالعه کنید.

تفاوت اینورتر و درایو

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *